Öncelikle merhabalar.Bir kaç gün önce gösterim ve tık oranalrında şikayet etmiştim.Bazı tavsiyelerle ve kendi fikirlerimle tıklama ve tbm ornıonı yüzde 80 yükselttim.Şimdi benim sorunum şu.Aylık 2000 tl ve üstü alan bir çok kişinin sonunun iyi olmadığını gördüm.Ban v.s . Şimdi benim aklıma söyle birşey geliyor.Bir hesaptan iki bin alsam 15 gün sonra kaldırsam başka hesap koysam olur mu ? Yada neler yapabilirim bu konuda.