FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yarın eskişehirdeki subeye gidecem hocam kendimede alacam eğer fazla varsa sizede alabilirim.
hocam varsa eğer fiyat vs öğrenirseniz sevinirim.

DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende benzeri var kullandım bir süre sonra eski mouseme geri döndüm. Tasarımı hoş, gerisi boş
hocam en korktuğun şey mesela mouse kullanırken parmaklarımız tuşların üzerinde duruyor. bu dokunmatik şimdi üzerinde durursa tıklanmış mı sayar acaba . eğer öyle sayarsa parmakları yukarta tutmak çok sıkıntı