Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimseye yayılmayacaksa almamıza gerek yok ozamann beyler






Burdada böyle diyor OHHO...

sana kolay gelsin ... Alan alıyor almayan almıyor kardeşim dır dır etmeye gerek yok değilmi.