Tolga342 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komutu değiş demedim içeriğinde düzenleme yap dedim. Milletin ekmeğiyle oynamaya ne kadar meraklısınız siz ?
Benim kimsenin ekmeğiyle oynama gibi bir derdim eğer olsa idi şuan tüm serverleri kapatır ve silerdim tolga,war içeriğinde düzenleme yap o zaman yapabilen az kişi çıkar vede açık kapandı sanarsın , bizde denedik ben burada emeğimle diff yazıyorum uğraşıyorum ,olay bu .Konuyu düzenleyerekte açıkları yazıyorum

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:15:38 -->-> Daha önceki mesaj 00:07:03 --

Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kanıtla ozaman ver komutu /war olayımı onu yaparım bunu yaparım.

Aklıma cem yılmazın anısını getirdin .


http://www.youtube.com/watch?v=bK2eoBlq_j4

bende koyarım davası.
ben sana diyorumki bana server var sadece boş boş konuşuyorsun açığı burada paylaşmak demek diğer insanların ekmeğiyle oynamak demek !