Selam arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi yunanistandakı kız arkadasımla kameralı konusuyorduk okul ıcın o orda ben burdayım gecen bılgısayarının kamerası bozuldu kameralı konusamıyoruz bılgısayardan bende sunu merak edıyorum ıkımızdede kameralı androıd telefon var telefondan nasıl kameralı konusacagız ne gıbı programlar var yada mesela facebooktan kameralı konusabılır mıyız telden yardımcı olan arkadaslara sımdıden tesekkur ederım ıyı gunler