Forest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu Açığı kapatmaya yetmez , komutu bulmam 2 dakikamı almaz. Ve Sorunlar çıkartır

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:15:39 -->-> Daha önceki mesaj 20:14:54 --



Sen hiçmi göremiyorsun ddos gelip gelmediğini ? bu kadar amatör olamazsın heralde .
kanıtla ozaman ver komutu /war olayımı onu yaparım bunu yaparım.

Aklıma cem yılmazın anısını getirdin .


http://www.youtube.com/watch?v=bK2eoBlq_j4

bende koyarım davası.