İzmir Ticaret Odası E Ticaret Eğitim Vakfı kurs veriyormuş.
Kurs 2 günlükmüş. 190 TL miş.
Kursu başarı ile bitirildiğinde Katılım belgesi veriliyormuş.

Yeter mi bilmiyorum. Diploma yerine geçermi geçmez mi