Forest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu Açığı kapatmaya yetmez , komutu bulmam 2 dakikamı almaz. Ve Sorunlar çıkartır

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:15:39 -->-> Daha önceki mesaj 20:14:54 --



Sen hiçmi göremiyorsun ddos gelip gelmediğini ? bu kadar amatör olamazsın heralde .

Komutu değiş demedim içeriğinde düzenleme yap dedim. Milletin ekmeğiyle oynamaya ne kadar meraklısınız siz ?