100 site bulduk ettik eyledik. vede s kaza bu sitelerle ilgilendik gerekli özenmeyi gosterdik tabi biraz zor her gun icerik eklemek 100 siteye.
İşin kotu tarafi tost aliyoruz pardon host aliyoruz site gidiyor haberimiz bile olmuyor cogu zaman bence bu network sağlam bir alt yapi sağlanmalali her siteye acilacak konu icin + sitelerin gunlul online olup olmadiğini kontrol icin . Düşünsenize 100 site kontrol ediyorsunuz gunde ilk ayi cikartamadan gina verir insana. Ama sistem işe yarar sağlam bi ekip yada emek ister.
Tabiki site sayısı çoğaldıkca iş gücüde doğru orantı ile çoğalacaktır ama ona görede geri dönüşümü yükselcektir.
Sayın
R. Tolga Aytuğ 'nun yazısı, emeklerine sağlık
Güzel yazı hocam 5-6 domain var elimde. Perleri düşük ama başlayalım bakalım

1-2 sene içersinde iyi yerlere gelir sanırım

o zamana kadar 50-60 domain alırım

tesellilerin değil makinamız var zaten. Bilgi için teşekkürler
Sent from my iPhone using
Tapatalk
Rica ederiz, eğer size yeni fikirler, iş plananızda size yol gösterdiyse ne mutlu bize.