saçları 5-6 cm ye kadar olan arkadaşlara axe spiked up tı sanırım tavsiye ederim kullanıyordum yıkadıktan sonra iyice havlu ile kurulayıp parmağınıza nohut kadar alıp elinizde iyice dağıttıktan sonra bembeyaz oluyor el zaten sür saça güzelce sonra istediğin şekli alıyor ama saçı uzun olan almasın olmuyor çok gıcık oluyor