Sadece veriler çektirilecekse AA kullanıcı bilgilerinizi pm alayım, sistemi inceleyip bilgi verebilirim Daha önce size iha botu yazmıştım zaten hatırlarsanız..

cevabınızı bekliyorum. İyİ Çalışmalar..