Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şunu merak ediyorum açıkcası
malum youtube toplam kazançları %26.7 kesinti yaparak tahmini kazanca çeviriyor ve ödüyor

peki networkler nasıl ödeme yapıyor ?

%26.7 + %30 kesinti ile mi

eğer öyleyse kazancın yarısından fazlası gidiyor networkun bir esprisi kalmıyor

2. ise network ile normal youtube partner arasında ne fark var ?
Networkler reklam verenler ile anlaşma yapabiliyorlar,
Kendi istedikleri TBM oranlarını belirliyebiliyorlar,

Ayrıca network firmaları networklere katılan youtube kanal sahipleri teliff hakkı olmayan müzik, Farklı farklı toolar, ve promosyonlar verebiliyorlar.

5-10K abonesi 1m üstünde izlenmesi olan kanallar için çok daha verimli aslında networkler.