şunu merak ediyorum açıkcası
malum youtube toplam kazançları %26.7 kesinti yaparak tahmini kazanca çeviriyor ve ödüyor
peki networkler nasıl ödeme yapıyor ?
%26.7 + %30 kesinti ile mi
eğer öyleyse kazancın yarısından fazlası gidiyor networkun bir esprisi kalmıyor
2. ise network ile normal youtube partner arasında ne fark var ?