şunu merak ediyorum açıkcası
malum youtube toplam kazançları %26.7 kesinti yaparak tahmini kazanca çeviriyor ve ödüyor

peki networkler nasıl ödeme yapıyor ?

%26.7 + %30 kesinti ile mi

eğer öyleyse kazancın yarısından fazlası gidiyor networkun bir esprisi kalmıyor

2. ise network ile normal youtube partner arasında ne fark var ?