Ne kadar garip yazılar, yorumlar var konuda. Hayretle okudum. Yabancı forumlarda Kasım ilk haftasında başlayabileceği hususunda yazışmalara rast geldim.
Çok ilgimi çekmese de, belki olabilir.
Şimdi herkes boşverin pagerankı, sene 2013 hala bunlar mı konuşuluyor havasında. Fakat konuya da herkes giriyor, çelişki garip.
Şunu da yazamadan geçemedim. bazılarımız için uzun süredir pagerank önemli olmasada:
Google tarafından kaldırılmadığı sürece üzerinde durulacaktır. Google Pagerank, adı üstünde. Google`nin sayfaya verdiği değer halen adı.
Geçmişte saniye saniye takip edenler, şimdi soranlarla dalga geçer olmuşlar. Tamam halen pagerank hakkında son durumu kavrayamamış arkadaşlar olabilir, halen önemle bekleyenler olabilir. Saygının bittiği yerde, hiçbir şey olmaz.
+ olarak birde şu yaklaşımlar var: "Pagerank bekliyor hemen link satacak bitmedi bu tip insanlarda falan". Ah canım kardeşim, para kazanmak adına hepimiz neler yapıyoruz. Buraya gelipte meleği oynamayalım.
Dalga geçenlerin yazdıkları nasıl dokunduysa, yazamadan duramadım bir türlü. Kusuruma bakmayın.