Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5-10 sene sonra doktorluk , mühendislik , mimarlık dahil olmak üzere bir çok meslek grubundaki kişiler işsiz kalmaya başlayacak. Bir çoğuda 1000-1500 liraya çalışacak. Türkiye'de eğitim sistemi çökmüş durumda. Yeni bölümler açarak , kontenjanları arttırarak , daha çok kişiyi mezun ederek , bir çok üniversite kurarak eğitim sistemini ve Türkiye'yi geliştirmeyi düşünüyolar akıllarınca ama bu işi daha da kötü bir duruma sokuyor.

En basitinden eskiden makine mühendisliği sadece belirli üniversitelerde vardı ve o üniversitelere girmek içinde çok iyi dereceler yapmak gerekiyordu. Şimdi ise her üniversitede makine mühendisliği var ve girmek içinde barajın biraz üstüne çıkmak yeterli oluyor. Puanları düşürüp , daha çok kişiyi mezun etmeyi maharet sayıyorlar. Bu adamlar mezun olunca ne yapar , iş bulur mu bulamaz mı , hak ettiği parayı alır mı alamaz mı bunları hiç düşünen yok.

Kısacası gidişat kötü...

Son derece katiliyorum hocam