Yok herhalde bu sorunu çözen
Saçları çok sık olmayan arkadaşlardan yardım istiyorum hangi şampuanı kullanıyorlar daha rahat şekil verebilmek için ben hacı şakirden en pahalı şampuanlara kadar denedim ama istediğim şeyi yakalayamıyorum bir türlü.
Saçlarımı yıkıyorum, yatıyorum kurulayıp. Ertesi gün güzel oluyor elime vax alıp şekil veriyorum. Ama bazen yıkayıp direk şekil verip dışarıya çıkmam gerekiyor o zaman sinir oluyorum bir türlü düzelmiyor saçlarım istediğim gibi olmayınca da sinirim bozuluyo