hocam biraz saçma gelebilir ama dalin kullan bebe şampuanı olandan saçlar böyle gıcır gıcık olmuyo saçta yağlı oluyor
Hocam bana hiçbir şey saçma gelmiyor artık inan
Saçlarım ikinci sınıfa giderken bile seyrekti kuaför hep seyrek derdi ama dökülme falan yok yani hep öyle benim saçlarım. Seyrek saça şekil vermek daha zor ondan galiba biraz daha fazla zorlanıyorum süpürge gibi saçı olan adamlar saçlarına vax sürünce vax tutuyor saçlarını ben sürünce tutmuyor sprey atıyorum hatta üstüne yine tutmuyor