bcercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar sizde nasıl bilmiyorum ama şuan benim tespitlerime göre ne paylaşırsak paylaşalım içinde link olsun veya olmasın ilk önce bir 200-300 kişi görüyor sonra bu kobay 200-300 kişinin hareketlerine göre eğer beğenir,tıklar,yorum yapar veya paylaşırlarsa gönderiyi daha büyük kitlelere gösteriyor. eğer bu 200 kişi herhangibir tepki vermezse erişim 300 kişiyle kalıyor. bence mantıklı olanda bu, zaten yüzlerce sayfa beğenmişiz, hepsi onlarca şey paylaşıyor, benim ilgimi çekmeyecek bişeyi facebook bana göstermesin. ilgimin çekip çekmiyeceğinede karar verirkende benimle benzer şeyleri beğenmiş insanların hareketlerini baz alıyor sanırım şuan facebook.

yani sonuç olarak ya hayranlarımızın ilgisini çekecek şeyler paylaşacaz yada parayı basacaz gibi görünüyor.
Çok saçma bir uygulama. Eski köye yeni adet getirilmesi. Birşey yapılsın öyle kalsın. insanlar mutlu. Facebook'a reklam veriyordum daha önceden şimdi boykot ediyorum ve vermiyorum. Herşey para değil.