Psd to css (dreamweaver vs kullanmadan yani notepad++ üzerinden) dersi verebilecek var mı ?
Ders derken şu şekilde...

Öncelikle klasik şablonları sonrasında hazır çizimleri en sonda da benim çizeceğim ( mümkün olduğunca ileri seviye ve karışık şekilde olacak ) tasarımları psd'den css'e video çekerek aktarabilecek,
gerektiğinde skype'tan iletişime geçebileceğim
Arada benim bilgisayarıma bağlanıp yapamadığım yerleri gösterebilecek,
jquery,ajax ve js vs kodlarının kullanımı ( slider için sadece her zaman gerekli değil.)

Video çekerken hemen bitsede gitsem modunda olmayacak kişi aranmaktadır.

Her şeyden önce saygı sevgi olmalı zaten üzerimde harcanan emeğin karşılığı verilir hiç bir zaman parasını verdik öğret moduna girmem girersem fes edebilirsiniz anlaşmayı.Tek istediğim disiplinli ve programlanmış bir şekilde eksiklerimi gidermek.

İnternette videolar mevcut fakat birinin yaptığını diğer video'da bulamıyorum ve kendim birşeyler yapmaya çalıştığımda ortaya birşey çıkmıyor.

Çalışma şekli,

Siz kolaydan zora doğru ( kolay tasarımların csse dökümü çok uzun sürmüyor ( eğitim videolarında video üzerinde herhangi bir oynama yapılmadan 30dk'da bitebiliyor.Ben hocalık yaparım diyen birisi için öyle bir video çok uzun sürmemeli ) tasarımlar üzerinde çözünürlüğü yüksek video çekip ( detaylı bir şekilde anlatarak ) bana gönderecek ve bende o videoyu izleyip uygulayıp aynısını yapınca yeni video talep edecem..
Kimi zaman tasarımı ben verecem ( bunu yapabilir miyiz diye )
kimi zaman siz bak bu kolay bunu yaparsın kendine güvenin gelir hemde burda temel kodları öğretirim diyerek bana tasarımı vereceksiniz.

Ücret,

Ücret video başı olacak, detayları konuşuruz.


Not: 10-20 sayfa css dökümü istemem sizden yalnız mesela kurumsal bir tasarımsa anasayfa-iletişim ve hakkında bölümünü ilk zamanlarda olmasa dahi ilerleyen zamanlarda isterim.
İlk başlarda slider'a fln gerek yok ama ilerleyen zamanlarda slider çok çok çok gerekli olacaktır.

Öğretecek olan kişi tasarım bilirse çok çok iyi olur, en azından arada aynı dili konuşuruz

Teklifleri ister pm isterseniz konu altından yazabilirsiniz.