Nietzsche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçiş konusunda ben yardımcı olabilirim arkadaşlar.
Tabi yapabilirsin, yalnız kimse gelipte bana ben arkadaşa geçiş yaptırdım ama şu sorun var demesin karışmam. Arkadaşımız işinde iyidir o konuda sıkıntı olmaz, hani olursa diyelim.