galiba benim gördüğüm kırma idi

birazda tosun anlayışına bağlı
dedigin gibi olabilir fakat bu köpegin uzaktan yakından rott ile alakası yok.
rottlar genelde daha büyük kafa yapısına sahiptir.
dobermanlar ise daha basık uzun ince kafa yapısına sahipler.