Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer rodwiverda Dediğiniz rottweiler İse Olması Mümkün Değil.Tosun Gibi Olur rottweiler Yavruları
inan hiçte tosun gibi olmuyor. Çok hızlı büyüyorlar belki ama en başta çok küçükler.