MSIL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlıyorum, teşekkür ederim.

NOT : Konuyu açan arkadaşımdan da özür diliyorum, konu farklı bir amaca doğru yöneldiği için. Kusuruma bakmayın lütfen.
Benim için hiçbir problem yok çünkü aynı sorundan dolayı uğraşan arkadaşlarımız var burada çözüm bulunması yada oluşabilecek en kötü senaryoları bilmek önemli