Hiç Kullanmadıgım Bir marka O yüzden Emin değilim Hocam Yanlış Anlamayın.
Samsung S III Kullanıyorum. Şuan kişisel hatdım takılı 1 tanede şirket hatdında kullanacam 5800 satıp yada takas edip , 0 2 yıl garantili
Yani O telefon Huwai S3 Hız v.s fark etdirmeyecekse alayım Desire 200'e benziyor. zaten.
Huwaei, Turkcell, Vodafone, Avea markalı ürünlerin üreticisidir. ZTE'de bu üreticilerden biri. O da fazla bilinmez. HTC'de ilk üretimlerine bu şekilde başlamış, HP gibi markalara akıllı ürün ve PDA üreterek büyümüştür. Emin olun Huwaei sizi üzmez. Akrabama aldım. Bu fiyata hem KVK garantili hem de bu özelliklerde ürün bulamazsınız. Samsung Galaxy Ace vs bunun yanında cidden yavaş. Ama S3 ile kıyaslayacaksanız, zaten HTC Desire 200'de yanlış bir karar olacaktır. S3 gibi olup onun yarı fiyatına alınabilecek tek ürün de General Mobile Discovery'dir. Huwaei'nin ekran kalitesi ve dokunmatik hassasiyeti de oldukça iyi. Akrabama aldığım için direk test etme şansım oldu. Bu yüzden güveniyorum.