Arkadaşlar ihsden vds almayı düşünüyorum ama aklıma bir soru takıldı...
En düşük seçenekli vds paketi aylık 60 TL. Panel olarak plesk'ide seçsem-cpanelide seçsem ek bir ücret talep etmiyor...
İhs cpaneli ücretsiz mi veriyor yoksa sonradan ücret talep ediyor mu? Bu konuda bilgisi olan var mı?