Emin olun bu cihazın özellikleri önerdiğim cihaz kadar iyi değil. Karşılaştırmanızı öneririm. 4" IPS ekranlı Huwaei ile 3" HTC
Hiç Kullanmadıgım Bir marka O yüzden Emin değilim Hocam Yanlış Anlamayın.
Samsung S III Kullanıyorum. Şuan kişisel hatdım takılı 1 tanede şirket hatdında kullanacam 5800 satıp yada takas edip , 0 2 yıl garantili
Yani O telefon Huwai S3 Hız v.s fark etdirmeyecekse alayım Desire 200'e benziyor. zaten.