Site premium çok büyük ihtimalle. Dolayısıyla şikayet dahi edilse hiç birşeycik olmaz.
Evet büyük haber sitelerinde Google Anlaşmalı olduğundan şikayetleri
hazır cevap mailiyle kullanım sözleşmesini ibraz ediyor.
Birisi senin reklam gelirlerinle , kazancınla belkide ekmek kazandıgın tek yer olan sitenle ugraşsa senin hoşuna gider mi ? Bırakta buna google karar versin bence ne seni nede başkasını ilgilendiren bir konu değil bu
Dediğiniz gibi Google karar vermeli

ben hiç kural ihlali yapmadan şikayet ettiler.
1 gün ban yedim.İtiraz ettim ve 2 gün sonra ban açıldı