Birisi senin reklam gelirlerinle , kazancınla belkide ekmek kazandıgın tek yer olan sitenle ugraşsa senin hoşuna gider mi ? Bırakta buna google karar versin bence ne seni nede başkasını ilgilendiren bir konu değil bu
Konuyu açanı tanımıyorum ama ya REKLAM VEREN İSE? Bu seferde bunun ekmeğiyle oynanmış olmuyor mu?
Şahsi fikrim, herkes "dürüst" bir şekilde kazansın. Pasta çok büyük, bunu da "dürüst" olanlar yesin.