Birisi senin reklam gelirlerinle , kazancınla belkide ekmek kazandıgın tek yer olan sitenle ugraşsa senin hoşuna gider mi ? Bırakta buna google karar versin bence ne seni nede başkasını ilgilendiren bir konu değil bu !!

__________________________________________________ ________________

O Kadar kurallara uyuyorsan deneme amaçlı aç bir haber sitesi adsensede onaylan ve sayfayı aşagı indirince kayan koddan ekle bende gelip seni şikayet edeyim hoşuna gidermi diğer günü banlanırsın googlede . Google seni TAKMAZ bile anında banlanırsın politika ihlilali vs vs . Ama niye bu tarz büyük sitelere birşey demiyor ? Çünkü google nin işine geliyorrrrr ayrımcılık yapıyorrr sitenin büyüklügüne küçüklügüne göre ayrım yapan google başta kendi kurallarını ihlal ederken niye kimse buna birşey diyemiyor ? Hadi googleyi googleye şikayet etsene kendi kurallarını ihlal ediyor diye ...........