Evet benim de gözüme çarpıyor ama bu arama butonunu ya da form yüksekliğini nasıl düzenleyebiliriz, adsenseden aldığım kodda bunları düzenleme imkanı yok.. formun yüksekliğini butonla eşitlesem daha uygun görünecek sanırım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:15:04 -->-> Daha önceki mesaj 02:14:19 --

EftalBulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Linkleri gizleseniz daha iyi olur
Linkleri gizlemek derken neyi gizlemeliyim hocam?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:55:48 -->-> Daha önceki mesaj 02:15:04 --

Arama yap butonunu kaldırdım, sadece arama kutucuğu kaldı ve böyle daha hoş oldu sanırım.