Litigant adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Linux serverinizi asp destekleyen bir hale getirdikten sonra joomla ile calistirabilirsiniz diye dusunuyorum.

GT-I9003 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Asp ile çalışan iframe diyor hocam, aynı sunucada demiyor. Söylediğinle arkadaşın istediği şey farklı.