relre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam bende yeni yeni öğreniyorum
Beraber öğrenelim hocam, arkadaşların dediklerine göre 2 yıldır boşuna yatıyormuşum ben senin en baştan öğrenmem en iyi olmuş.