Hayvan sevgisinden yoksun insanların olduğu bir forumdayiz anlaşılan. Yazık...

Bunları 9 yıllık kedinin değilde küçük çocuğunuzun yaptini bir dusunun ozaman hak verirsiniz hayvan sahiplerine.

Tuvaletini mi yapıyor yoksa kokumu bırakıyor bunu tespit etmek lazım. Kisirlastirmadan öncede bizim ki kapıların kenarlarına atlar kokusunu bırakırdı. Veteriner kisirlastirdiktan sonra bunun bi sure sonra tekrarlayabilecegini söyledi. Ama uzun bir sure sonra. Sizinkide 9 yasinda olduğuna göre böyle bişey olmus olabilir. Veya sizden habersiz birisi ona kötü davranıyor olabilir. Kediler , köpekler gibi affedici değildir pek. Kendi deneyimlerine dayanarak öylüyorum tabi bunu.

İşiniz cok zor. Evde hayvan beslemek oldukca zor bir şey. Tuvalet eğitiminden sonra temizlik sorunu falan yok fakat etrafı dagitmasi. Koltuklara zarar vermesi , ahsaplari kemirmesi , en kotusude kıllarını dökmesi. Veteriner tek çözüm. Allah kolaylık versin.