Hocam yoklama alındıktan sonra genelde imza sayısına ve sonrada sınıftaki kişi sayısına bakıyorlar. İşte o zaman yakayı ele verirsiniz. Listede adınız olmadığı için imza atamayacaksınız , sınıf mevcudunu saydığında da bir kişi fazla çıkıcak , al başına belayı