Nietzsche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gönülden birşey söyleyim mi dinsizin hakkından imansız durumu oldu

mahmut kemerle adama dolamasa evinde yatıyor olurdu adam zaten bırakmıştı bizi kemerle adama 3-4 vurdu sonra adamda deşti
usain bolta parmak atıp kaçılmaz kral devamı da var da banlanmıyayım anladın sen

geçmiş olsun iyi geceler.