başımdan çok geçti ki anlatıyorum burada : )
evet dalga geçilecek bir durum , öyleyiz böyleyiz diyorsun 4 kişisiniz hepiniz bir yana kaçmışsınız

sizle kavgaya gidilmez : )
yanlış anlama ama öyle dostum
ben yinede sana duacıyım inşallah allah bıçaklı deli çıkartmaz karşına
ha dalga geçmende sorun yok zaten bende dalga geçilecek bi durum olduğundan off topicteyim