Selamlar arkadaşlar çok sitem ar bazıları ile denedim iptal edildi 3 sitem ilk onayı geçti diğerlerini reklamı ekledim 2 haftadır hala bekliyo birisi 1 aydır oldu 2 onayı almadı daha.
Yeni bir adsense alıcam iki tane blog sitem var ve özel kendi yazılarım hiç kopy paste yok..
Bana kendi adımla kendi sitemle adsense açmada yardımcı olacak arkadaşlar varmı. acaba pm alabilirim ve fikirlerinizi düşüncenizi iyi kötü hepsini yorum olarak almak isterim..
iyi çalışmalar herkese arkadaşlar...