Bugün hem bursaspor futbolcularını hemde bursa taraftarını kınıyorum. Cam taşlamakta neymiş, Böyle yaparlarsa beşiktaş taraftarına hak vermek lazım. Yenilmeyi sindiremiyorsan o zaman yenilmeyeceksin.