Konu
Stsl 10. Hafta bursaspor-fenerbahÇe / 2 kasim 19:00
02-11-2013, 23:19:25
#107
sinyalsiz
Bugün hem bursaspor futbolcularını hemde bursa taraftarını kınıyorum. Cam taşlamakta neymiş, Böyle yaparlarsa beşiktaş taraftarına hak vermek lazım. Yenilmeyi sindiremiyorsan o zaman yenilmeyeceksin.