Klasik bir Anadolu Takımı vs Hüseyin Göçek maçı olmuş şimdi izledim geniş özetini. Bu adamın her yönetiği özellikle deplasman maçları olaylı oluyor. TFF'nin artık genç hakemler çıkartması lazım bu adamlar iyice eski kaşar tadı veriyor...