Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe otobüsün camları kırılmış.. yazık abicim yazcık nedir bu kin? sahada gücünüzün yetmediklerine saha dışında şiddetletmi karşılık vereceksiniz.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:49:34 -->-> Daha önceki mesaj 21:48:27 --



Boşa bıdı bıdı ederler kardeşim, adam diyorki Fener yine uzatmada kazandı.. hiç demiyorki Fenerbahçe uzatmalara zaten önde girdi yediği golde uzatmadaydı demiyor
Adamlar her maç 110 km üzerinde koşuyor demiyor, son dakikaya kadar maçı koparmak için motor takmış gibi mücadele ediyor demiyor, Bursa bu kadar maçı yavaşlatmak için uğraşmasaydı bu kadar uzamazdı Fenerbahçe 'de uzatmada kazanamazdı demiyor

Yattığı yerden kalkmayanlar yerden kalksaydı maç 4 dakika uzamazdı ve Bursanın attığı golle belki maç biterdi.