BahadirT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam part time yada stajer olarak düşünürmüsünüz ?
Normalde düşünmüyoruz ancak siz yine de referanslarınızı e-posta ile gönderin isterseniz. Küçük bir ihtimal de olsa olabilir.

Meryemce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu ile ilgisi yok ama Joomla çalışmalarınız mükemmel.

Tebrik ederim. Umarım aradığınız arkadaşı bulursunuz.
Çok teşekkür ederiz.