Hocam part time yada stajer olarak düşünürmüsünüz ?
Normalde düşünmüyoruz ancak siz yine de referanslarınızı e-posta ile gönderin isterseniz. Küçük bir ihtimal de olsa olabilir.
Konu ile ilgisi yok ama Joomla çalışmalarınız mükemmel.
Tebrik ederim. Umarım aradığınız arkadaşı bulursunuz.
Çok teşekkür ederiz.