Aynen katılıyorum. Sitem şöyle böyle oldu diyenler sadece şikayet ediyor. Kime sorsam en az bir iş yaptıktan sonra sitesine bir şeyler olduğu çıkıyor ortaya.
Yardım etmek isteyende, yardım almak isteyende her şeyi çok açık ve net yazmalıdır. Bir anda hiçbir şey olmaz zaten.