Merhaba arkadaşlar her gün farklı konular açılmakta herkes sitelerinin düşüşünden şikayet etmektedir.Ama kimse gelipte şunu uyguladım bu seo çalışmasını yaptırdım deyip detayları pek söylemektedir.
İlk önce R10.net Google Optimazsyon bölümünden detaylı bir şekilde yardım almak istiyorsanız ( siteniz gerilediyse veya hangi cezayı aldıysa ) ilk önce sitenize yaptırdınğınız son çalışmalardan bahsederseniz daha mantıklı ve yerinde cevaplar bulabilirsiniz.
Herkesi ciddiye almayın : Evet bu bende olsam seo uzmanıda olsa herkesi çok ciddiye alıyoruz.Mesela adam diyor ki ya ben 500 imleme yaptım kelimem uçtu gitti ilk sıralar geldi.Olabilir şans ona vurmuş demek ki ilk sıralar gelmiş bakalım kaç ay durabilecek o sırada o muhim.Bizim diğer abilerimiz her faydalı gören çalışmaya bu şekilde atlıyor.İşte ahmet yaptırmış faydasını görmüş bende yaptırayım derseniz ona gülen şans size gülen ise uğursuzluk olur siteniz geriler bu hususta dahaa dikkatli olun.
Bu paket inanılmaz dostum : R10 da bir çok kişi birbiriyle arkadaş eş dost bunu herkes biliyor.Biri gidiyor sosyal link borsasında konu acıyor.Cok aktiflik almayınca arkadasına rica ediyor oda yorum yazıyor.Adama bu çalışmayı yaptırdım on numara hem pr ye hem alexaya hem de yedi ceddime faydası oldu diyor.Yazı bunun farkına varmayan diğer arkadasımız hemen calısmayı alıyor.Hop düştü.O yüzden her konuya yapılan yoruma bakarak çalışma almayın.
Ucuzluk Pazarı : Aslında en muhim nokta bu hepimiz ucuz malı severiz.İçerik muhimd eğil yeterki bol keseden olsun ve ucuz olsun kafi.Şimdi arkadaşlar tamam sitemize calısma yapcaz etcez ama bu konuda biraz daha dikkat edelim.Mesela bakın adam 5 bin imlemeyi size 5 tl veriyor.Tamam iyi hoş güzel binlerce backlink hızlı index demek ama doğallık ? Peki girenin çıkanın belliği olmadığı xyz sitelerin bile imleme yapıldıgı sitelerde sitenizin ne işi var arkadasım ? Bugün bir arkadasım facebooktn yazdı kanka sana benim paketten satayımmı diye.R10 dısı bir web master forumunda açmış konuyu baktım.Ama iyi ahh 50 blogspot imleme v.s .Eee kanka siteleri yolla bakayım nasıl sitelermiş.Yeni actım doldurayım az yollıyacağım İşte mantık bu .Kaliteli iş 5-10 tl ye olmaz olamaz.
Yani benim dmeek istediğim şu arkadasım.Doğal olsun hersey imlemeyide kendiniz yapın farklı ip kullanarak yapın bin tane olmasın 10 tane olsun saglam site olsun.Yani emeğiniz olsun sitenizde.Sonuçta hem hit alcaksınız hem para kazancç yani.O yüzden sitelerinize özen göstermek istiyorsanız bir çalışma alırken bin defa düşünün...
Bunu niye yazdım çünkü yeni üyeler bu işe yeni atılanlar v.s hep bu aldatmacaya düşüyor...
Mesela ben dedikelrimi yaptım hep hiç kaybetmedim.Ciddiyim eskiden yapmıstım ama bu hataalrı ): Wrz seo programalrını indirip eşe dosta nette ne yapıyorsun deidklerinde Search Engin Optimization uzmanı ve sosyal medya uzmanıyım diye kaktırıyordum.Bu kaktırmayı size uygulamasınlar )
Eğer ki bunalrı yapmazsanız ne olur.Siteniz size mutluluk verir.Sonra sizde çevrenize mutluluk verirsiniz ve dünya mutlu olur ))