emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altıntepe ve Küçükyalı aynı mı hocam orası da iyi bir yer mi ?
aynı sayılır hocam bu arada en guvenli ve temiz yeri unuttum kartal tarafı hocam gerçekten iyidir hem havaalanına yakın hemde tüm ulasım ımkanlarına elverıslı metoraya yakın heryere otobus var 1 ocakta tran acılacak hemde ucuz yer bulma ıhtımalı yuksek ayrıca guzel bır yer kartal ı arastırın derım hocam bende kartal tarafında oturuyorum uzun zamandır baya memnunum