fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maltepe derim ben küçükyalı buralar iyidir hocam hem e-5 e de yakın metor otobus hepsını kullanabılır
Altıntepe ve Küçükyalı aynı mı hocam orası da iyi bir yer mi ?