Merhaba arkadaslar, bugün sitemin eski siralamasina geldigini gördüm. Sevincliyim elhamdulillah.
Merak edenler icin hemen konuya girmek gerekirse, ne yaptim meselesi.
Bir cok makale okudum ancak hic bir sonuc bulamadim, tek yaptigim sanki hic birsey olmamis gibi devam etmek idi. Baska hic birsey yapmadim.
4 eylülde siralamadan kopan sitem biraz önce fark ettim eski siralamasina gelmis durumda.
Allaha sükürler olsun.
Not: Sadece
https://www.r10.net/sosyal-link-borsa...eo-paketi.html burada ücretsiz referans amacli makale yayinlatmistim.