Topuk yaylasını neyle kurmuş başkanınız ondan haber versene biraz çok biliyorsun ya örtülü ödenek falan. Evet devleti soyduk, soğana çevirdik. Bütün savcılar, hakimler Trabzonlu, Trabzonsporlu. Ondan kimse elini bile sürmedi bizim kulüpten kimseye. Çok kollanıyoruz herkes arkamızda, herkes Fenerbahçe düşmanı. İnanmadığınız şeyleri yazmayın şuraya.
Tüyü bitmemiş yetimin hakkını yiyen sizin hırsız yöneticilerinizdir. Sevincini çaldılar milletin.
Böyle bir konu açılıyorsa istediğimi yazarım. İnanıp, inanmadığıma siz karar veremezsiniz. Şükrü Saraçoğlu da Topuk Yaylası da Fenerbahçe'nin parasıyla yapıldı. Yöneticilerin kendi şirketlerinde ne yaptıkları beni ilgilendirmez. Hepsinin canı cehenneme. Örtülü ödeneği ispatlama şansım olmadığı için muhabbeti sürdürmek istemiyorum. Olur da ilerde hükümet değişirse o zaman çıkar örtülü ödenekler. Daha fazlası siyasete girer. Gereksiz yere ceza almak istemem.