Tüy bitmemiş yetimin hakkını iade etsinler önce. Örtülü ödenekten aktarılan halkın parasını versinler. Kupayı da alamayacaksınız, maçlarınıza odaklanın. Böyle giderse uzun yıllar şampiyonluk yüzü göremeyeceksiniz zaten.
Topuk yaylasını neyle kurmuş başkanınız ondan haber versene biraz çok biliyorsun ya örtülü ödenek falan. Evet devleti soyduk, soğana çevirdik. Bütün savcılar, hakimler Trabzonlu, Trabzonsporlu. Ondan kimse elini bile sürmedi bizim kulüpten kimseye. Çok kollanıyoruz herkes arkamızda, herkes Fenerbahçe düşmanı. İnanmadığınız şeyleri yazmayın şuraya.
Tüyü bitmemiş yetimin hakkını yiyen sizin hırsız yöneticilerinizdir. Sevincini çaldılar milletin.