Tüy bitmemiş yetimin hakkını iade etsinler önce. Örtülü ödenekten aktarılan halkın parasını versinler. Kupayı da alamayacaksınız, maçlarınıza odaklanın. Böyle giderse uzun yıllar şampiyonluk yüzü göremeyeceksiniz zaten.