Paylaşım çok güzel.Birde yazılarda
Alıntı
[galeri resim1="resim 1 url bu alana" resim2="resim 2 url bu alana" resim3="resim 3 url bu alana" g="bu alana resim genişlik px giriniz.Örn: 300" y="bu alana resim yükseklik px giriniz Örn: 250"]
ile değilde <!--nextpage--> ile çalışsa daha iyi olur.Galeri kullananlar genelde bu şekilde sayfalama yapıyor.